ستاره خاموش

ستاره خاموش

آمدم که نورانی باشم و راه را نشان دهم اما
ابرهای غفلت بی فروغم کردند
و اکنون باید ببارد باران ندامت و بجوشد چشمه ی توبه تا بشوید هرچه غبار سستی ست...
باید نورانی شوم

پ ن: اینجا همه چی قاطیه، و قضاوت مطلقا ممنوع!

آخرین مطالب

  • ۱۹ تیر ۹۹ ، ۲۳:۰۰ من

خونه تکونی

يكشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۵۳ ب.ظ

همیشه خونه تکونی رو از یه جهت دوست دارم اونم دل کندنه.

کتاب دفترا و جزوه ها و وسایل اضافه، دستگاههایی که امید تعمیر داشتن و حالابعد یکی دو سال مطمئنم با تعمیر هم بکارم نمیان. و... که یا میشن باعث زحمت کارگرهای شهرداری یا میشن واسطه یه لقمه نون برای ضایعاتی ها..

اما امسال یه جور دیگه ست! امسال از تو وسایل استفاده نشده و تمیز یه چیزایی پیدا شدن که میتونن کار یه زوج جوون رو راه بندازن که میخان زندگی ساده و ان شاءالله سالمی رو راه بندازن. چه لزومی داره ما مثلا یه کت و شلواری که سالی یکبار می پوشیم رو نگهداریم، یا لباسهای کوچیک شده و قابل استفاده رو که شااااید یه روزی به درد بخوره. بابا! دوست عزیز امروز همون روزه که قراره این وسیله گرهی رو باز کنه. خدا برای فرداها هم بزرگه.

۹۷/۱۲/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
dark star

نظرات  (۲)

هم یه گره ای رو باز کنه هم جا رو باز تر کنه :)
پاسخ:
حتما همینطوره
ولی خدا کنه جا برای چیزای غیرضروری باز نکنیم!!!
منت سرم گذاشتید بهم سر زدید. ممنون
خواهش میکنم
فکر میکردم دنبالتون کردم قبلا :) ببخشید دیر شد
پاسخ:
قبلا نبوده
من تازه پام به این راه باز شده
اختیار دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی