ستاره خاموش

ستاره خاموش

آمدم که نورانی باشم و راه را نشان دهم اما
ابرهای غفلت بی فروغم کردند
و اکنون باید ببارد باران ندامت و بجوشد چشمه ی توبه تا بشوید هرچه غبار سستی ست...
باید نورانی شوم

پ ن: اینجا همه چی قاطیه، و قضاوت مطلقا ممنوع!

آخرین مطالب

  • ۱۹ تیر ۹۹ ، ۲۳:۰۰ من

ننویس

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۲۳ ب.ظ

مینویسما اما تهش به خودم میگم برا چی نوشتی؟

و به این نتیجه می رسم ننویسم خیییلی بهتره

درگیرم، دو دلم...

۹۸/۰۲/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
dark star

نظرات  (۵)

۰۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۲۹ (سلمان مهدوی)
اگه کسی هدفمند بنویسه و مطالب مفید بنویسه ک پشیمونی نداره.

درگیر و دودل نباشید..

قوه ی خیال خودتون رو درگیر غیر واقعیات نکنید.

قدرتمند و قوی باشید و از حقایق بنویسید.
پاسخ:
شاید یکی از ضعفهام این باشه که نمیتونم اسم حسم رو دقیق بگم.
ان شاءالله
بشوی آوراق اگر همدرس مایی :)
پاسخ:
شستنش کار دیگریست:)
۰۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۰۹ آشنای بی نشان
هر جوری شده خودتون رو از شر این شک و تردید نجات بدید که ادامه اش خیلی خطرناک میتونه باشه
پاسخ:
به امید خدا

من که اگه یک روز، یک درصد به برگشت ناپذیری خودم بتونم اعتماد کنم، این وبلاگ و اون دفتر و کلا نوشتن رو میذارم کنار.
پاسخ:
به برگشت ناپذیری بتونم اعتماد کنم ینی چی؟
ینی دوباره به سرم نزنه مکان جدیدی برا نوشتن تعریف کنم‌.
پاسخ:
هوم:)
شیرفهم شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی