ستاره خاموش

ستاره خاموش

آمدم که نورانی باشم و راه را نشان دهم اما
ابرهای غفلت بی فروغم کردند
و اکنون باید ببارد باران ندامت و بجوشد چشمه ی توبه تا بشوید هرچه غبار سستی ست...
باید نورانی شوم

پ ن: اینجا همه چی قاطیه، و قضاوت مطلقا ممنوع!

آخرین مطالب

  • ۱۹ تیر ۹۹ ، ۲۳:۰۰ من

میگن نگو

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۲۰ ب.ظ

چند وقته تو فکرم و ناشکری نباشه آرزو میکنم کاش لال بودم. 

یه چیزایی می بینم یه چیزایی می شنوم وتحملش رو ندارم... 

باید بگم سبک بشم اما تا زبون باز می کنم و میگم ازم گرفته می شه دیگه نمی بینم، نمی شنوم و من می مونم و حسرت...


واقعاراهی غیر از لال شدن نیست

۹۸/۰۵/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
dark star

نظرات  (۳)

خب یه چالش 24 ساعته بزار با کسی حرف نزن
پاسخ:
تو 24ساعت حل میشه بنظرتون؟ 
با ۲۴ ساعت دوم چکنم؟ 
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۰۶:۳۵ دچارِ فیش‌نگار
یه آدم رازداری هست که محرم عوالم است
به اون بگو 
اسمش دچاره 🌹😂😉👍
پاسخ:
خدا حفظتون کنه :) 

دیگه خاموش خاموش خاموش شدید که

پاسخ:
سلام بزرگوار 
نمیدونم به جایی رسیدی که فکر کنی دیگه باید محو بشی باید یه مدت نباشی؟ 
من رسیدم، دیگه نمیخوام هیچ جا باشم. نه توفضای مجازی و نه... 
ممنون یادم بودید. 

یاد خدا باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی