ستاره خاموش

ستاره خاموش

آمدم که نورانی باشم و راه را نشان دهم اما
ابرهای غفلت بی فروغم کردند
و اکنون باید ببارد باران ندامت و بجوشد چشمه ی توبه تا بشوید هرچه غبار سستی ست...
باید نورانی شوم

پ ن: اینجا همه چی قاطیه، و قضاوت مطلقا ممنوع!

آخرین مطالب

  • ۱۹ تیر ۹۹ ، ۲۳:۰۰ من

ستاره عشقم-خورشید زندگی من

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۶ ب.ظ

آخرش منو می کشه این تعبیرهای سنگین این عاشق 6ساله

- بذار این گوشه یه خورشید بذارم

+براچی خورشید؟

- آخه باباجونم خورشید زندگی منه

و من دربهت نگاهش میکنم...

جزوه رو برداشته پر از قلب و ستاره کرده.

در جواب نگاه سئوالیمون میگه:

مامان جونم ستاره عشق منه!

من و همسر تو هپروتیم امروز:)))

۹۸/۰۴/۱۱ موافقین ۳ مخالفین ۰
dark star

نظرات  (۴)

سلام :)
خدا حفظش کنه ان شاءالله
پاسخ:
سلام جناب قدح
عرض ادب
ان شاءالله خدا همه بچه شیعه ها رو محافظت کنه و برسونه پای رکاب مولاشون.
۱۲ تیر ۹۸ ، ۰۸:۵۱ دچارِ فیش‌نگار
ببین چی میخواد براش بخرین :)
پاسخ:
:))))
عجب بابای باحالی!!!
ینی واقعا اگر دیدتون نسبت به محبت یه بچه این باشه دیگه....
۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۵:۲۰ دچارِ فیش‌نگار
خانوم من تجربه ندارم که
پاسخ:
تجربه کسب میشه
مهم اینه که ماشالا زمینه شو دارید.
۱۸ تیر ۹۸ ، ۰۸:۵۸ آشنای بی نشان
قشنگ از پست مشخصه چه قدر لذت بردید از حرفهای گل پسرتون
خدا حفظش کنه
پاسخ:
بله خییییلی:) 
ان شاءالله خدا همه سربازای امام زمانو حفظ کنه. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی