ستاره خاموش

ستاره خاموش

آمدم که نورانی باشم و راه را نشان دهم اما
ابرهای غفلت بی فروغم کردند
و اکنون باید ببارد باران ندامت و بجوشد چشمه ی توبه تا بشوید هرچه غبار سستی ست...
باید نورانی شوم

پ ن: اینجا همه چی قاطیه، و قضاوت مطلقا ممنوع!

آخرین مطالب

  • ۱۹ تیر ۹۹ ، ۲۳:۰۰ من

اتمام خدمت سربازی

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۱۳ ب.ظ

روز آخر خدمتش دل تو دلش نبود!

انقدر شنگول بود که از راه رفتنش هم میشد فهمید براش یه روز دیگه ست!

روز آخر خدمت سربازی برای اکثری خیلی لذتبخش و منحصر به فرده. حتی برای دوست من که تو همون محل خدمتش باید کارش رو ادامه میداد.

حالا سرباز رفته و تقریبا همه جا سوت و کوره.

و ما گاهی با خاطرات شیطنتها و شوخیهاش لبخند حسرت باری میزنیم!

و البته یه خوششش بحالش از ته اعماقمون:)

امروز به این فکر کردم که روزی که خدمت من تموم بشه و برم بدیار باقی چه چیزایی از اطرافیانم میشنوم!!!

و آیا از اتمام سربازیم خوشحالم یا....

وآیا کارت پایان خدمت رو با دست راستم میگیرم یا...

۹۸/۰۲/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
dark star

نظرات  (۲)

۱۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۴۰ آشنای بی نشان
من وقتی خدمتم تموم شد تا یه هفته خوابش رو میدیدم
البته الان هم گاهی خوابش رو میبینم
پاسخ:
حتما خیلی بهتون خوش گذشته بود:)
البته ازونطرفم میشه بهش نگاه کرد:|
۱۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۱۵ آشنای بی نشان
کاملا از اون طرف بهش نگاه کنید:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی